星期二, 7月 12, 2005

我都想高貴d...可惜我的氣質已給做媽媽的日子侵蝕了...

做了呀媽都四年幾了,真的沒有一天似個女人,我都漂漂亮亮地做老婆,可惜天天都是烏鴉婆...

現在已經好好多,因可以與他說道理,回想起已前,每次出街我都一定憫,如果他太過曳時,一定要當街教訓佢。我都唔想潑婦罵街... 我都想溫柔賢淑明亮可人...,但好多時都要粗聲粗氣,真的有感做了呀媽之後,什麼儀態,溫文儒雅都沒有了,現在只有的是粗聲粗氣,眉頭深鎖,想做個開心快樂人都幾難,還有個大仔(老公)…哎!幾時先可以比番d 高貴既氣質我?

我都想好似街上的女士們,行得自在…

0 Comments:

發佈留言

<< Home